poniedziałek, 9 maja 2016

Pionuś już będzie radosny...

Zauważcie jak pięknie umiejscowiłem parkę na tym zdjęciu.
Opowiedziałem historię, zacząłem budować kadr właśnie od nich.

… ale na razie nie ma dla Was czasu. Nie ma czasu na nic. Taka piękna pogoda, a tyle trzeba czytać i pisać. Ciągle tylko czytanie i pisanie. Studenci tracą młodość na ten shiiiit! Przepisywanie z książki do książki. Płodzenie przeciętnych, wtórnych idei. Udawanie, że nasze badania cokolwiek potwierdziły, ugruntowały, no bo przecież nie odkryły, bądźmy poważni. Ani się obejrzymy, zacznie łupać nas w krzyżu, a patrzenie na odsłonięte nóżki dziewcząt będzie groziło wyzwaniem od starych zboków.

No pewnie. PiS i państwo policyjne. TOTALNA INWIGILACJA!
Ups, ale to ja wrzucam prywatne zdjęcia na blogaska... :C
Ciekawe zjawisko, ściana deszczu spadająca z jedynej chmurki na niebie.
Na pierwszym planie młode muzułmanki rozkładają sadżadża
na południową modlitwę. Teraz widzicie jak łatwo można manipulować
obrazem, hę?

Piękne rzeczy są ulotne. Jak ulotka. Jak dywany z kwiatów przed Teatrem Wielkim w Poznaniu, które już pewnie uprzątnęli. Cieszmy się z pięknych rzeczy i wyłomowych momentów. Czytajmy Kultura & Fetysze, mimo że zaczyna to wszystko trącić banałem i pachnieć absurdem.

No-Shave November w maju, bo dużo roboty.
Kurdeee, mogłem sobie chociaż wybielić te zęby w paincie...

Pionuś już będzie radosny. A tyle sobie przygotowałem smutnych cytatów na bloga. No cóż, nie będę rozpaczał z powodu ich nieużycia. Może już nigdy mi się nie przydadzą #Pobożne_życzenia #Regres_osobisty

Żeby wyczerpać cały arsenał stereotypowych zdjęć parki,
trzeba było pstryknąć sobie zdjątko (parki) bucików, o!

Każda chwila to moja szansa, żeby lekko poprawić bilans,
Żeby wieczorem znów grać w bilard…

Szczerość rodzi szacunek, coś, czego nie kupisz tanio.
Z tępą lalą się nie stukaj, czekaj na swą małą!
                                            ~Mielzky, Silny jak nigdy wkurwiony jak zwykle

20 komentarzy:

  1. Jakie ładne zdjęcia O.O !
    Bądź więc radosny jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre zdjęcia :D Post pozytywny xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super wykonane i aż trąci tą radością od Ciebie teraz.
    O przemijającej młodości studentów nie musisz mówić, bo psujesz to szczęście tryskające ze zdjęć i posta! :)
    Smutne cytaty zawsze się przydadzą. Chociaż nie życzę Ci tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie popadajmy w hurraoptymizm, lubię słodko-kwaśny smak życia, dlatego trzeba było wspomnieć o uciekającej młodości. Ale przecież elfy zawsze nam zazdrościły, że jesteśmy na świecie tylko chwilę!

      Masz rację, gdzieś sobie te cytaty schowam, będą na zaś!

      Usuń
  4. Jak dla mnie nauka w Polskich szkołach nie uczy życia i jest tylko po to, żeby dostawać numerki od 1-6. Nie liczy się faktyczna wiedza.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem, teraz zbieram numerki od 2-5 i jestem zadowolony ze swojej szkoły... wyższej! :v

      Usuń
  5. No ładna jest, ładna (pozdrawiam!) :3
    Fotka butów musi być! Hello, bez tego to chyba nie można mówić o związkach...
    Cieszy mnie bardzo, że okresowe nastroje minęły! Życzę powodzenia w starciu z całymi tymi pracami (zachciało się studiowania, zachciało się pisać o grach...) i wracaj w pełni sił, nie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna, śliczna! ;)

      Zobaczymy czy wrócę, szczerze mówiąc recenzowanie zaczęło mnie trochę nudzić, wolę taką malutką prywatę podlaną jakimiś bystrymi przemyśleniami tu wrzucać!

      Usuń
    2. Twój blog, Twoja wola. Każdy w końcu dochodzi do wniosku, że chciałby pójść trochę w innym kierunku. Też tak miałam, znam ten ból :D
      A, że wrócisz to ja jestem o tym przekonana :3

      Usuń
  6. Fajnie, że złe nastroje minęły. A zdjęcia rzeczywiście tryskają taką pozytywną energią. Ach, wiosna. Zauroczyła mnie chmurka ze ,,ścianą deszczu". Cudo! Niech żyje perspektywa.
    Smutne cytaty jeszcze mogą się przydać, nigdy nie wiadomo;)
    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się pozytywnie zrobiło. :)
    A przepisywanie też jest ważne. Nie wiesz nigdy gdzie Cię życie rzuci i czy nie będziesz musiał wykorzystać przepisywania do wyższych celów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Młode muzułmanki i odkryte kolana i włosy - to na pewno one!

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz :)
    Już czuję, że w jakimś stopniu zmarnowałam swoją młodość, a jestem świeżo po maturach. A co będzie na studiach to szkoda myśleć...
    Fajne zdjęcie z chmurką. Jak wiele zależy od perspektywy.
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Może dzisiaj głupio zacznę, ale to zdjęcia tej wody wypływającej z chmury jest przeeee. Aż sobie zapisałam (chyba się nie obrazisz?). Dobrze, że już szczęście Ci dopisuje i oby jak najdłużej! A parka idealna, młoda :)) Zdjęcie butków obowiązkowe haha. Cytaty jak zwykle mnie chwytają za serce. Dobrze, że tak dobrze Ci się wiedzie Pionek!
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oby z fartem do grobowej deski!

      Zapisuj, zapisuj i udostępniaj, byle z niewyciętym linkiem do mojego blogaska! ;D Tak teraz patrzę na to zdjęcie i trochę to wygląda jak jakiś atomowy grzybek...

      Usuń
  11. Ładne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie, gdzie jest ta iluzja, że z chmury płynie woda (jakkolwiek to nazwać) jest genialne! Podoba mi się, jaki efekt uzyskałeś. Współczuję z tym czytaniem i pisaniem, ale jakoś to trzeba przeżyć. :/ Świetne cytaty. Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem że piszę to już któraś z kolei, ale zdjęcie z fontanną jest super! Swoją drogą ciekawa interpretacja studiów, brzmi zachęcająco! Życzę powodzenia. Bądź wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To otwarte zaproszenie dla wszystkich, którzy chcą zostać częścią największej organizacji na świecie i osiągnąć szczyt swojej kariery. Gdy rozpoczynamy tegoroczny program rekrutacyjny, a nasze coroczne święto zbiorów jest już blisko. Wielki mistrz dał nam mandat, by zawsze docierać do ludzi takich jak wy wszyscy, więc skorzystaj z tej okazji i dołącz do wielkiej organizacji Illuminati, dołącz do naszej globalnej jedności. Przynosząc biednych, potrzebujących i utalentowanych
    światło sławy i bogactwa. Zdobądź pieniądze, sławę, moce, bezpieczeństwo, zdobądź
    uznany w swojej firmie, rasie politycznej, awansuj na szczyt w tym, co robisz
    chronione duchowo i fizycznie! Wszystkie te osiągniesz w
    mgnienie oka. Czy zgadzasz się być członkiem nowego porządku światowego Illuminati?
    Call & WhatsApp +2349063803279
    �� illuminatiworldofriches637@gmail.com

    OdpowiedzUsuń