niedziela, 5 października 2014

RECENZJA #40: Balconi Mini Rolls Chocolate


Dziś krótka recenzja jednych z moich ulubionych biszkoptów, które niestety nie wszędzie można łatwo dostać. Zazwyczaj możemy zakupić je w sieci sklepów Biedronka, ale albo sprowadza się je w zbyt małych ilościach, albo cieszą się wyjątkową popularnością, bo ciągle notuję niedobory. Ja swój kartonik Balconi Mini Rolls Chocolate dorwałem w Biedronce, ale na Rynku w Puszczykowie...

Do rzeczy jednak: produkt występuje w kilku rodzajach, m.in. z jasnym biszkoptem i kremem truskawkowym lub brzoskwiniowym. Osobiście jednak preferuję wersję najbardziej czekoladową. Jedna porcja to jedynie 112 kalorii! Nie żebym szczególnie się tym przejmował, ale to chyba niezły wynik jak na coś przyzwoicie słodkiego.

Przekąski są pakowane w małe, srebrne saszetki, dzięki czemu bardzo łatwo transportować przysmak. To świetne zwieńczenie drugiego śniadania w pracy lub na uczelni. Jedynym minusem może być dość zniechęcający skład, pełen glicerydów kwasów tłuszczowych, lecytyny sojowej i środków spulchniających. Jeśli jednak niezbyt Cię to obchodzi, a także nie masz uczulenia na orzechy, nic nie stoi na przeszkodzie, aby cieszyć się mięciutkim, włoskim produktem. Dla mnie bomba, buon appetito!

Ile we mnie jest mnie? Ile ciebie w tobie?
Śladowe ilości, orzechy arachidowe...
                               ~Neile, Po Tej Samej Stronie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz